Eindelijk weer is een berichtje uit Spanje - Reisverslag uit Calella, Spanje van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Eindelijk weer is een berichtje uit Spanje - Reisverslag uit Calella, Spanje van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer is een berichtje uit Spanje

Door: tiffany91

Blijf op de hoogte en volg Tiffany

30 Augustus 2010 | Spanje, Calella

Hee allemaal!

Het is echt al een hele tijd geleden dat ik een berichtje heb gestuurd, ik had er namelijk niet echt zoveel zin in of ik had het erg druk. Maar in die tussentijd heb ik wel een heleboel gedaan, teveel om op te noemen! Ik ben nu al 5 keer naar Barcelona geweest:D Waarvan 1 keer was om te werken. Ik heb op veel verschillende plekken gewerkt alleen de laatste ongeveer 2 maanden zat ik op een camping, daar heb ik het echt heel erg naar m'n zin gehad. Ook heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt:D Vooral mijn kamergenootje Laura aan haar heb ik heel veel gehad, alleen helaas gaat ze zaterdag naar huis en moet ik dan nog 3 weekjes. De 25ste (september) kom ik weer terug en waarschijnlijk vlieg ik s'ochtends al. Verder ga ik nu niet alles uitgebreid vertellen, dat komt over een paar weken wel als ik thuis ben!
Er staan wel al een heleboel foto's op m'n hyves
En op youtube staat het promotiefilmpje van FestaMusic (het bedrijf waar ik bij werk) en daar kom ik ook een aantal keer in voor

Als je wil weten hoe het verder gaat ofzo moet je maar een mailtje ofzo naar me sturen!
Tot over een paar weken!
Groetjes uit Spanje!

• 30 Augustus 2010 - 18:08

Virginia:

Het werd wel tijd om weer een berichtje te sturen.

Maar het aftellen begint
    NU................

• 31 Augustus 2010 - 16:08

Wouter:

HAHAHAHAHA Mickey Mouse :D!!!!!

• 31 Augustus 2010 - 16:13

Wouter:

En wat een dans moves.... waauuuuu ;D!

Bijna ;)!