Eerste dagen - Reisverslag uit Calella, Spanje van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Calella, Spanje van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: tiffany91

Blijf op de hoogte en volg Tiffany

26 Mei 2010 | Spanje, Calella

Hee allemaal,

Ik zal even wat vertellen over de eerste paar dagen die ik hier ben. Het vliegen was erg leuk de eerste keer was allemaal erg goed gegaan.

Het is hier echt erg leuk allemaal leuke collega's ook (nederlanders) en lekker weer natuurlijk ben vandaag alleen een klein beetje verbrand want ik was een stukje vergeten in te smeren met zonnebrand. Hoef gelukkig niks nederlands te missen want er zit hier een cafe (Hans en Grietje) waar je lekker hollands kan eten (frikandellen, kroketten, biefstuk, lekkerbekjes enz.) ook is er een tv met nederlandse zenders dus kon net heb voetbal ff zien. Verder heb je hier denk ik meer winkels dan leeuwarden en het is hier gewoon weet ik hoeveel kleiner dan leeuwarden het bestaat voornamelijk uit winkels en hotels.

Deze week is een trainingsweek dus allemaal dingen leren zoals vanochtend hadden we aquagym (was erg leuk) en dansjes leren, ook over shows wordt er veel vertelt en gisteren hadden we nog een soort van les voor als dj zeg maar hoe het allemaal werkt met licht en geluid en kabels enz naja en nog veel meer. Heb het dus erg naar me zin (mis jullie wel allemaal, ja nu al:p) maar het is niet zo dat ik naar huis wil) Het enige dat een beetje tegen valt is m'n kamer zit hier nog anderhalve week alleen en dan komen er nog 2 bij (dus dat is wat gezelliger) en het is wat klein en erg oud maar wel schoon en heb nog net internet van het hotel dat naast mij zit, Hotel Mar Blau voor het geval dat iemand me nog wil opzoeken, het is echt een heel mooi hotel en ik heb uitkijk op het zwembad dus s'avonds is dat erg mooi.

Gisteren zijn we ook nog met z'n allen in de trein naar een plaatsje geweest (weet niet meer hoe het heet) om daar een sofinummer aan te vragen en een bankrekeningnummer.
Ik heb ook een Spaans nummer: 677724679 er zal vast nog wel een Spaans netnummer voor moeten maar ik heb geen idee wat dat is.

Groetjes uit Spanje

  • 27 Mei 2010 - 07:26

    :

    Hahhaha! Kom op Tiffany de netnummer moet je wel weten ok je doet 0034 en dan het nummer! Dus je hebt het wel leuk wanneer zie ik je meid? Ik zit lekker dicht bij je in Barcelona. Ik weet zeker dat je in Barcelona komt en dan moet je mij maar een x bellen! Dit is mijn nummer 698240345! Heb je ook al mijn mooie zusje gezien?

    Kusjes en veel plezier en ik kijk uit naar nog een verhaaltje van jou!

    Xx Ana Alice

  • 27 Mei 2010 - 13:12

    Virginia:

    Hoi tiffany.

    Goed om te horen dat je de eerste dagen goed overleefd hebt.

    groetjes virginia

  • 27 Mei 2010 - 15:57

    Gemma:

    Hoi, Tiffany
    fijn dat alles goed gegaan is met de reis, leuk dat je al zo snel wat van je laat horen.
    nou meid veel plezier en tot de volgende blog
    heel veel liefs tante Gemma

  • 28 Mei 2010 - 17:09

    Dennis:

    Heey Sloebert!
    Mooi dat alles goed gaat;)
    Veel plezier nog en ik zie de volgende berichten wel tegemoet komen!

    Groetjes,
    Dennis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Tiffany

Hier kun je al mijn reisverhalen lezen

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 10560

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 26 Juni 2015

Reisverslag Bali en Thailand

23 Mei 2010 - 25 September 2010

Stage Spanje, Calella 2010

Landen bezocht: