Eerste week "werken" - Reisverslag uit Calella, Spanje van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Eerste week "werken" - Reisverslag uit Calella, Spanje van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Eerste week "werken"

Door: tiffany91

Blijf op de hoogte en volg Tiffany

05 Juni 2010 | Spanje, Calella

Hee allemaal,

Ik zit hier nu al 2 weken, maar het voelt alsof ik hier al maanden zit, zo gaan we allemaal zeg maar met elkaar om. Zoals vrijdag was er een Tsjechische collega jarig waar ik ook mee moeten eten deze week dus een ander meisje waar ik mee werk en ik hadden er echt van alles aangedaan om haar verjaardag zo leuk mogelijk te maken.
Maar deze week moest ik dus echt aan het werk, maar doordat het heel erg rustig is, is er nog niet veel te doen. En de manager van het hotel waar ik deze week werk wilde dat we deze week nog niet zoveel activiteiten gingen doen. Dus hebben we s’ochtends alleen aquarobics om half 11 tot ongeveer kwart over 11 en dan naar het strand als het mooi weer is. Maar straks als het hoogseizoen begint dan krijg ik het denk ik wel drukker.
Vorige week zaterdag was er bij een school hier in Calella een feest en wij van Festa Music moesten daar gaan dansen met de kinderen/volwassenen, en eerst had niemand er zin in maar uiteindelijk was het zo erg leuk! Hele leuke mensen waren er en het was erg gezellig.
Verder is het de laatste dagen echt super mooi weer wel 30 graden ofzo. Ben ook al goed bezig met bruin worden heb in ieder geval geen witte melkflessen meer. Ook lopen er hier zoveel Nederlanders rond, alsof je gewoon in Nederland bent.
Ow ja voor ik het vergeet als iemand iets naar me op wil sturen moet je dat naar dit adres sturen:

Festa Music
T.a.v Tiffany Bergenhenegouwen
Romaní 63-65
08370 Calella
Spain

Dit is het adres van het kantoor, omdat ik zelf niet echt een brievenbus heb. En nu als er dan post voor me is bellen ze me en dan kan ik het ophalen of misschien komen ze het wel brengen.

Dat was het eerst maar weer is. Ik vind het ook erg leuk om van jullie wat te horen hoe het gaat enz. dus mail me maar even.

Groetjes uit Spanje

  • 06 Juni 2010 - 15:33

    Dennis.:

    Gaat goed zo te zien zie ik tif;)
    Veel succes aankomende weken.
    Groetjes Dennis.

  • 07 Juni 2010 - 11:05

    Virginia:

    Niet al te bruin worden.
    Er moet ook gewerkt worden!!! :)

    groetjes virginia

  • 07 Juni 2010 - 14:42

    Tante Gemma:

    Hoi Tif,fijn om te zien dat je het naar je zin hebt.
    Vind je het geen schatjes ,de puppies van Dorien.
    Rick heeft het weekend dat Dennis moest rijden fotos gemaakt.
    Nou meid werk ze.
    Liefs Tante Gemma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calella

Tiffany

Hier kun je al mijn reisverhalen lezen

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 10558

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 26 Juni 2015

Reisverslag Bali en Thailand

23 Mei 2010 - 25 September 2010

Stage Spanje, Calella 2010

Landen bezocht: