Voorbereiding op vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Voorbereiding op vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Tiffany Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op vertrek

Blijf op de hoogte en volg Tiffany

28 Januari 2015 | Nederland, Leeuwarden

Hee allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het zover, dan vertrek ik voor vijf maanden naar Asië. Deze laatste dagen ben ik nog druk bezig met inpakken en afscheid nemen. Bij het afscheid nemen krijg ik van veel mensen de vraag of ik ook een blog o.i.d. ga bij houden. Vijf jaar geleden toen ik voor stage naar Spanje ging was dit ook de bedoeling, alleen heb ik toen drie keer een verhaaltje geschreven. Ik ben niet echt een schrijver, maar ik zal m'n best doen om jullie zo af en toe op de hoogte te houden met een berichtje en foto's via deze blog.

Ook wordt er gevraagd naar mijn vluchtgegevens dus bij deze:

Vertrek vrijdag 30 januari om 20:55 uur vanaf Amsterdam met vluchtnummer KL 0835. Aankomst in Denpasar (Bali) 20:10 uur, Nederlandse tijd 13:10 uur.

Vertrek zondag 12 april om 12:00 uur (Nederlandse tijd 06:00 uur) vanaf Denpasar met vluchtnummer FD397. Aankomst in Bangkok 15:15 uur (Nederlandse tijd 10:15 uur).

Vertrek vrijdag 26 juni om 12:05 uur (Nederlandse tijd 07:05 uur) vanaf Bangkok met vluchtnummer KL 0876. Aankomst op Schiphol 18:45 uur.

Het tijdsverschil in Bali is op het begin 7 uur meer, als de klok eind maart in Nederland een uur door gaat vanwege de zomertijd is dit 6 uur tijdverschil. In Thailand is er 5 uur tijdverschil.

Tot over 5 maanden! Groetjes Tiffany

  • 28 Januari 2015 - 17:33

    Marleen:

    Wat leuk! Een blog! Succes met de laatste voorbereidingen! Xxx

  • 28 Januari 2015 - 17:37

    Fokje:

    Leuk , kunnen wij genieten van jouw verhalen en foto's.

  • 28 Januari 2015 - 17:43

    Vera :

    Heeey Tiffany, ik wens je heel veel plezier en een goeie reis toe! Ga je ook foto"s maken??

    X
    Oud pv
    Vera

  • 28 Januari 2015 - 18:17

    Tante Jacqueline En Ome Gerard:

    Goede reis Tiffany en een fijne tijd in Azië. Heb je onze kaart nog gekregen?

  • 01 Februari 2015 - 14:39

    Ana Alice:

    Veel plezier popjjeeeee

  • 02 Februari 2015 - 15:35

    Amaiski:

    Gelukkig keek ik op mijn eeeeeeuwen oude Hotmail en zie ik dit :D
    Kan ik je mooi volgen

    Tjingtjangtjong
    Dat is zoiets in de trant van veel plezier en geniet!

    doeii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tiffany

Hier kun je al mijn reisverhalen lezen

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 10549

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 26 Juni 2015

Reisverslag Bali en Thailand

23 Mei 2010 - 25 September 2010

Stage Spanje, Calella 2010

Landen bezocht: